Tento web používa cookies na dosiahnutie potrebnej funkcionality. Ďalším jeho použitím s týmto súhlasíte. Ďalšie informácie Súhlasím

Reklamácia zakúpeného tovaru

Zakúpili ste tovar v našom internetovom obchode a objavila sa na ňom závada alebo dopravca dodal poškodenú či nekompletnú zásielku? Tu nájdete základné rady, ako reklamáciu čo najrýchlejšie vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Pre čo najrýchlejšie vybavenie prípadnej reklamácie odporúčame najskôr zavolať na našu telefónnu linku 0903 871 017. Naši špecialisti zhodnotia situáciu a poradia, ako najlepšie postupovať.

Či už ide o vadu tovaru, alebo nekompletnosť dodávky, vždy postupujeme operatívne a snažíme sa v čo najkratšej dobe problém vyriešiť.

Postup reklamácie

V prípade oprávnenej reklamácie môže nastať niekoľko situácií

1) Tovar je neopraviteľný – v takom prípade dodáme nový tovar. Pokiaľ už nebude totožný tovar v ponuke nášho obchodu, ale bude v ponuke jeho adekvátna alternatíva, tak po vzájomnej dohode môžeme dodať alternatívu. Pokiaľ nebude k dispozícii alternatívny tovar, tak Vám vrátime peniaze za reklamovaný tovar.

2) Tovar je opraviteľný – urobíme opravu prostredníctvom autorizovaného servisu a tovar doručíme na Vašu adresu.

3) Nekompletne dodaná zásielka – pokiaľ zistíte, že tovar nebol dodaný kompletne, tak nás bezodkladne kontaktujte. Dohodneme nápravu.

Čo je možné a čo nie je možné reklamovať?

Reklamovať je možné tovar, ktorý má výrobnú vadu, alebo je nekompletne dodaný. Tu je vždy potrebné posúdiť konkrétnu reklamáciu.

Reklamovať nie je možné tovar, ktorý je poškodený neodbornou manipuláciou, obsluhou, alebo je opotrebený obvyklým spôsobom pri používaní.

Bližšie informácie ohľadne reklamácií nájdete v obchodných podmienkach, bod 8.

Ako reklamovať tovar pri preberaní od prepravcu?

Pri preberaní tovaru si prekontrolujte najmä obal zásielky. Pokiaľ javí známky poškodenia, máte právo požadovať rozbalenie balíka a prekontrolovanie vnútorného obsahu. Tento spôsob je síce časovo náročnejší, ale je potrebné si uvedomiť, že prepravcovia neberú neskoršie reklamácie do úvahy. Neskoršie preukazovanie poškodenia je problematické. Nie vždy, keď je poškodené vonkajšie balenie, musí byť poškodený aj tovar vo vnútri.

Pokiaľ je tovar poškodený, nie ste povinní ho od prepravcu prevziať. V takom prípade je potrebné spísať s prepravcom protokol o odmietnutí zásielky, kde skrátene popíšte, prečo zásielku nepreberáte. Následne nás kontaktujte, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť.

Pokiaľ po prevzatí zásielky zistíte, že je tovar vo vnútri balenia nekompletné a nie je poškodený vonkajší obal, tak nás bezodkladne kontaktujte. Urýchlene dohodneme nápravu.

Kam a ako zasielať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Tovar zasielajte kompletný, vrátane príslušenstva a reklamačného protokolu - urýchlite tým reklamáciu a prípadnú opravu tovaru. Všetko samozrejme v rozumnej miere. Pokiaľ nám zavoláte, tak se dohodneme presne, čo je potrebné poslať, aby bolo možné s reklamáciou efektívne pracovať.

Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru je:

Eseos s.r.o.
Valchařská 36a
614 00 Brno, ČR

K tovaru nezabudnite priložiť vyplnený reklamačný formulár, urýchlite tým riešenie reklamácie.

Koľko stojí reklamácia tovaru?

V prípade oprávnenej reklamácie neplatíte žiadne náklady spojené s reklamáciou. Čiastka za dopravu, ktorú budete musieť hradiť pri odosielaní oprávnenej reklamácie vám, bude vrátená na bankový účet, ktorý uvediete.

Náklady na dopravu reklamovaného tovaru hradíme v primeranej výške. Určite neposielajte tovar cez predražených prepravcov. Pokiaľ si neviete rady s dopravou, tak nás kontaktujte. Zaistíme prepravu pomocou našich zmluvných prepravcov.

Je možné reklamovať darčeky a tovar obdržaný zadarmo k nákupu?

Darčeky obdržané zadarmo k nákupu nie sú súčasťou predajnej ceny výrobku a nie je ich možné reklamovať.